hedder
درخواست میر حسین از جنبش : همصدایی ، پیوند ، چشم پوشی ، یک رنگی ، هوشمندی ، سرزندگی ، وحدت احزاب ، مکاتب و افکار ، مبارزه همراه زندگی ، جدی و دائمی بودن اعتراضات تا سر منزل مقصود، اهمیت تقویت شبکه های اجتماعی، بی معنا بودن ترس از مرگ در جنبش سبز، شجاعت همراه فراست، جا نداشت حركت شما به كیش شخصیت آلوده شود

صفحه نخست
اخبار پايگاه اطلاع رسانی راه سبز امید ، پارسا

همانطور که می دانید اولبن شرط مباحثه بین مکاتب ، آشنایی با اصول آنها بوده و تنها نقد و بررسی هایی که یا این شناخت طرح می شود مورد قبول می باشد. در این مقاله قصد داریم تا با ذکر چند  روایت از مکتب خودشان ، این مطلب را برای مسلمانان روشن نماییم که ، اسلام چند پاره ای که در اختیار دارند اسلام واقعی نبوده ، حج و مکه آنان نوعی بت پرستی است و جهل آنان کمتر از دوران جاهلیت نمی باشد .

- إذا قامَ الْقائِمُ جاءَ بِاَمْر جَديد كَما دَعا رَسُولُ اللهِ فى بَدْوِ الاْسْلامِ اِلى اَمْر جَديد .
وقتى كه قائم قيام نمايد، چيز جديدى مى آورد، چنانچه در بدو اسلام رسول خدا مردم را به سوى امر جديدى فرا مى خواندند.

- إِذَا قَامَ الْقَائِمُ دَعَا النَّاسَ إِلَی الْإِسْلَامِ جدید
وقتی قائم ما قیام کرد مردم را از به سوی اسلامی جدید دعوت می نماید.

- فوالله لکانی انظر الیه بین الرکن و المقام یبایع الناس بامر جدید و کتاب جدید و سلطان جدید من السماء
پس قسم به خدا که گویا می بینم قائم را میانه رکن و مقام که با مردم مبایعت میفرماید به امری تازه و کتابی تازه و سلطنتی تازه که از آسمان نازل شده است.

همانطور که از روایات فوق مشخص می شود ، دین اسلام واقعی طی دوران بعد از پیامبر کاملا منحرف گردیده ، تقاسیر از کتاب او وسیله ای برای توجیه حکام از عملکرد شان شده و اگرچه تعداد مسلمانان بظاهر زیاد است لیکن اکثریتشان متوجه نمی باشند که مشغول بت پرستی و ابزاری در دست حاکمین دنیا پرست و بی دینشان می باشند .

لذا در حالی که جوانان در کشورشان بی کارند ، پدران ناتوان از تامین معیشت و نان خانواده در گوشه ای ضجه می زنند و بدین خدا نیز ناسزا می گویند ، جوانان فقیر در اثر اقتصاد فلج اسلامی و عدم توانایی تشکیل زندگی به خود ارضایی مشغول می باشند ، حاجی جاهل بت پرست ما ، سرمایه خود را به دیار وهابیت برده و گمان می برد وظیفه واجب خود را انجام داده و مسلمان واقعی اوست .

رسانه کوتا و دروغ مسلمانان گمراه ، تبلیغ این عمل نموده ، جیب حکام و بیگانکان را پر ، مردم فریب خورده را گمراه و جوانان غریب کشور عزیز من ایران را کماکان در فقری وحشتناک باقی می گذارد .

خطاب من به هموطنی است که از حالا به بعد قصد سفر به مکه دارد ، عزیز من کمی تفکر کن و در مورد این سوال با اصول دین خودت پاسخ ده ، اگر شما بجای هزینه مکه شغلی جدید برای یک جوان تحصیل کرده بی کار ایجاد نمایی یا پدری بی کار ، مستاجر و عیالوار را از فقر نجات دهی ، اسلامی تر است یا سفر مادی تو به خانه گل .

تفکر کن و طواف خانه دل خود کن که محل حضور واقعی حضرت دادار مهربان می باشد .

با مشاهده صحنه هایی چون کتک خوردن بانوان ایران زمین ، ضربات باتوم به سر مردان و زنان کهنسال ، دستگیری و بازداشت بی دلیل دانشجویان و اندیشمندان و بکارگیری هرگونه ابزار جهت حمله وحشیانه به اعتراضهای مسالمت آمیز ، تحمل ملت سبز اندیش ، باغیرت و شجاع ایران رو به اتمام است .

و این هشداری است جدی برای کودتاچی دروغگو و خائن به این مرز و بوم ، که بترسند از روزی که صبر ملت غیور در مشاهده هتاکی به نوامیشان توسط مزدوران روزمزد وحشی کودتا ، به اتمام برسد و برایشان راهی جز مقابله به مثل وجود نداشته باشد .

اگر چه خشونت و آسیب رساندن به هر انسانی در مسلک سبز اندیشان راهی ندارد ولی در صورت ناچاری بلایی بسر شما و مزدورانتات خواهند آورد که جرات به خیابان آمدن هم نداشته باشند . در آنروز با شنیدن صدای یک ترقه یا ککتل از سوی مقابل چماق بدستان مزدورتان چون موش در سوراخهای خود خفه خواهند شد.


مگه میشه فراموش کرد لحظات جان دادن ، رفقا رو  !

    22    3    88    |--------------145--------------->    13    8    88      (13 آبان)
                         |--------------200--------------->    6    10    88      (عاشورا)
                         |--------------244--------------->   22   11    88      (وعده دیدار آزادی)


طاقت بیار میشه شنید ، خندیدن دلخواه رو
تو زنده می مونی رفیق ، طاقت بیار این راه رو

طوفانُ پشت سر بذار ، اون سمت ما آبادیه
این زمزمه تو گوشمه، فردا پر از آزادیه

طاقت بیار رفیق، دنیا تو مشت ماست
طاقت بیار فیق ، خورشید پشت ماست

طاقت بیار رفیق ، ما هر دو بی کسیم
طاقت بیار رفیق ، داریم میرسیم

دنیا اگه تاریک شد ، دستای فانوسُ بگیر
با من بیا با من بیا ، چیزی نمونده از مسیر

سرما و سوز برف رو ، آهسته پشت سر بذار
امروز وقت خواب نیست ، ما با همیم طاقت بیار

طاقت بیار رفیق ، دنیا تو مشت ماست
طاقت بیار فیق ، خورشید پشت ماست

طاقت بیار رفیق ، ما هر دو بی کسیم
طاقت بیار رفیق ، داریم میرسیم

طاقت بیار رفیق


جناب آقای خامنه ای
رهبر محترم بعضی احزاب سیاسی ایران

پیرو بیانات اخیر جنابعالی در خصوص حوادث رخ داده بعد از انتخابات ، به بعضی اختلاف نظرهای خود که مبتنی بر بیانات معتبر معصومین بوده ، با افکار شما به شرح ذیل اشاره می نمایم . قبل از آن مجددا یادآوری می نمایم که انحرافات عقیدتی جنابعالی با اصول اسلام غیر تحریفی و تصمیمات مبتنی بر این افکار موجب کشتار بیرحمانه جوانان مسلمان کشور من توسط عمال حکومتی شما گردید ، و اگر توقع منش علی را نداشته باشیم ، حداقل با منش و تواضع عمر نیز براحتی میشد ، احساسات بر انگیخته و اعتراضات مسالمت آمیز قشر عظیم و فرهیخته کشور اسلامی را کنترل نمود .


ممکن است کسي که در داخل، محور و هم جهت با اين توطئه‌ها قرار گرفته، خودش متوجه اين ماجرا نباشد . 


توطئه ! بنظر جنابعالی گروهی که با توسل به زور ، پول بیت المال و حمایتهای جنابعالی موجب تقلب در انتخابات گردیده ، مردم روشنفکر ، دانشجویان و نخبگان ایران را خس و خاشاک می نامند ، افرادی که مسلحانه در یک روز بیش از 70 نفر جوان ایرانی را از ناحیه گردن به بالا مورد اصابت گلوله قرار می دهند و افرادی که با دستگیری معترضان راه پیمایی های مسالمت آمیز و شکنجه و تجاوز به آنها موجب بی آبرویی دین اسلام گردیدند ، توطئه گر می باشند ، یا سهراب یتیم و ندای مظلوم ما !؟ .


جوگير نشدن و بي‌توجهي به تشويق‌ها يا تعريض‌هاي دشمنان، شنيدن سخنان مختلف، آزادانه فکرکردن و برگزيدن بهترين سخنان ، مبناي پيشرفت حقيقي و عناصر آزادي واقعي هستند .

مسئله جوگیر نشدن و بي‌توجهي به تشويق‌ها يا تعريض‌ها ، بارزترین موردی است که می توان تنها به رئیس جمهور متقلب نسبت داد و و جای تاسف دارد که به گفته جنابعالی ، نظر ایشان از نظر آقای هاشمی که شما را به امامت و ولایت مسلمین جهان انتصاب نمود ، نزدیکتر است . در مورد شنیدن سخن مخالف لطف کنید بفرمایید منظورتان چند ساعت است ؟ چرا که بنده خود شاهد بودم در همان ساعات اولیه صبح فردای انتخابات مامورین شما ریختن به ستادها و حتی اجازه سخن هم ندادند ، چه برسد که بخواهند سخنی را گوش کنند . بسیار عجیب است شما فکر نمی کنید که شاید یک روز مستمعین تان ، به اندکی از این تناقصات پی برده و ولایت عظمای شما را از دل بیرون کنند ؟


در حوادث پس از انتخابات، اصل انتخابات و حضور پرعظمت و نصاب شکن مردم، مسئله اصلي و بقيه مسائل فرع بود .

این گفته شما به این معنی است که نتیجه انتخابات ، روند برگزاری آن و تقلب فاحش در آن فرع است و تنها حضور ظاهری و کورکورانه پای صندوق رای ، مورد تایید شما و عقاید منحرفتان می باشد.


کساني که وارد عرصه سياست مي‌شوند بايد مثل شطرنج بازِ ماهر، حرکات و تغييرات بعدي عرصه را نيز محاسبه و پيش‌بيني کنند .

جنابعالی آنقدر غرق در عظمت ولایت عظمای خود می باشید که اصول اولیه حکومت اسلامی را نیز از یاد برده اید ، و عوامل موثر در تعیین سرنوشت جامعه ای اسلامی را با بازیگران و مهره های شطرنج مقایسه می کنید ، جهت ارشاد جنابعالی به اطلاع می رساند که در حکومتی که با نام اسلام عزیز ما شاه ایران را خلع نموده ، با این شعار حاکمیت را بدست گرفته و پیش می برد ، مسائل و تصمیماتی وجود داردکه نه تنها در حوزه افکار مادی نمی گنجد بلکه متا فیزیک نیز در درک آن مفلوج است ، بعنوان نمونه در بازی شطرنج هیچگاه وزیری که می تواند پیاده را براحتی منهدم نماید ، از خودگذشتگی نشان نمی دهد تا برای اعتلای عقیده ای والاتر با گذشت از حتی جان خود ، پیاده مظلوم ما جسم او را نابود نماید . ولی در حکومتهای اسلامی که بنظر بنده تنها بدست معصوم ممکن است اتفاقاتی می افتد که در ذهن مادی ما هیچ استدلالی برای آن وجود ندارد ، مواردی چون محکوم شدن علی در دادگاه حکومتی ، گرسنه ماندن چند روزه اولاد علی و اهدای طعام به پیاده فقیر ، حضور شجاعانه مولا در صف اول همه نبردها قبل و بعد از ارتحال پیامبر ، شکوه طناب گردن امیر از مولا بخاطر صبر وی برای حفظ اسلام ، ازدواج های متعدد پیامبر که خالق هستی او را دلیل خلقت می نامد با همه اقوام در سنین مختلف در حالی که لذایذ غریزی جرات ورود به قلب مبارکش را نداشتند ، شهادت اکثر فرزندان علی در حمایت از حسین علی و بسیاری از این موارد ، در اصطلاحات شطرنج یا هیچ جایگاهی ندارد و یا با توجیهات مختلف مورد جایگزینی برای آن اختیار می گردد .

موارد فوق الذکر تنها قسمت کوچکی از تناقضات افکار جنابعالی می باشد ، که در حد دانش ضعیف بنده از مسائل دینی بوده وکارشناس ارشد فن آوری اطلاعات می باشم ، و گرنه محققین و مدققین بدون تعصب حزبی می توانند نکاتی را برای شما بازگو نمایند که بواسطه آن عدالت و دیانت و اصالت ایرانی جنابعالی زیر سوال رود .



1- از یاد نمی بریم که چگونه ، گلوله های حسادت ، توحش و عقده شما ، سینه تشنه ندای آزادی ما را درید ،

2- از یاد نمی بریم دستهای شکسته سهراب را در غسالخانه که خشونت استبداد دینی شما با فرزند مادر ما چه کرد ،

3- از یاد نمی بریم نوای تنبور نخبه شهید مان کیانوش را که چگونه با دو گلوله بغض و حسد ، در نطفه خفه نمودید ،

4- از یاد نمی بریم ، که یتیم نان آور ما حسین اختر زند را چگونه از بام به زمین کوبیدید و خواهر و برادرانش را بی نان آور رها نمودید

5- از یاد نمی بریم ، که بغض کینه و حسد شما چگونه دانشجوی نخبه هوا فضای ما ناصر امیرنژاد را تیر باران نمود

6- از یاد نمی بریم ، که استبداد و خفقان شما فیملبرداری با موبایل شهید داود صدری را تاب نیاورد و با دو گلوله قلب و طحال او را درید

7- از یاد نمی بریم ، که دختری 7 ساله را یتیم نمودید بخاطر فریاد آزادی طلبی پدرش حسین طوفانپور

8- از یاد نمی بریم ، که به قلب حسین طهماسبی در وسط خیابانهای کرمانشاه ، آنقدر با باتوم کوبیدید تا قلب جوان ما ایستاد

9- از یاد نمی بریم ، این شعر شهید ادیب غریب خود را که از شدت تنهایی چشم براهی نداشت برای بازگشت بخانه ، "به خانه ندارم دگر چشم براهی"

10- از یاد نمی بریم ، چگونه فریاد الله اکبر مصطفی غنیان با گلوله دژخیمان شما در آغوش پدر خفه گردید

11- از یاد نمی بریم ، که نیروهای لباس شخصی شما به جوان 20 ساله ما بهمن جنابی نیز رحم نکردند

12- از یاد نمی بریم ، گلوله جهل شما چگونه سرخرگ آئورت متخصص فن آوری اطلاعات و تکواندو کار ما اشکان سهرابی را درید و او را در 20 سالگی راهی قبرستان نمود

13- و از یاد نمی بریم ریه خونین مسعود هاشم زاده را که توسط دستور رهبر شما در شنبه ای خونین ، پاره پاره گردید .



بسیاری از اعضای جنبش سبز بر این باورند ، وقتی هیچ ارتباطی بین اونا و رهبراشون آقایان موسوی و کروبی نیست و فقط از یه سری رسانه های بی آبرو و دروغگو نقل قولی شنیده میشه ، ما نیز شعار جمهوری ایرانی رو فریاد خواهیم زد .

تا وقتی بعد از این همه خونریزی و تجاوز و اعدام به اسم اسلام و توسط قضاتی که هیچ رنگ و بویی از عدالت و انسانیت و اسلام ندارند ، صورت می گیره ، ما بچه مسلمونها هم این اسلام استبدادی رو قبول نداریم و این شعار محوریت شعارهامون هست .

وقتی نوادگان بنیانگذار جمهوری اسلامی یا در تبعید یا در خانه حبس هستند و اونها  جزو مخالفای این استبداد و منکرین این ولایت فقیه هستند ، ما هم جمهوری ایرانی رو فریاد می زنیم .

و بالاخره تا وقتی این دولت دروغ و آدم کش سر کار هست این شعار تنها شعار ماست ، حالا هی واسه این که عقب نشینی نکرده باشی مردم رو تو منگنه بزار رهبر . با این کار داری با سرنوشت این کشور بازی می کنی.


برادرم 15 سالش بود ، نیروهای جبهه ها خسته و کشته و خالی شده بود ، کلاس سوم راهنمایی میدون خراسون تهران درس می خوند ، یه روز هراسون اومد و شناسنامه خودش رو یه سال بزرگتر کرد تا بتونه بره جبهه ، رضایت بابام رو گرفت و رفت .

تو آزاد سازی خرمشهر در حالیکه شب قبلش مادرم رو تلفنی به صبر دعوت کرده بود ، در اثر ترکش نیمه پشتی سرش رفت و شهید شد .

یه جوونه 15 ساله که آرپیجی زنی می کرد تو جبهه ها کجا و تو بسیجی که خواهرای ما رو تو خیابونا با باتوم زدی و شهیدشون کردی کجا ؟

چرا شما و رهبرتون می خواید آبروی همه مقدسات رو ببرید و بد نام کنید ، اسلام و دین ما رو که بی آبرو کردید ، بسیجی بودن و دلاوری رو هم که به ننگ تبدیل کردید ، دیگه از ایران ما چی می خواهید ؟

می خواید تو زیر این خاک عزیز بمبی رو بسازید که باهاش میلیونها انسان رو بتونید تهدید کنید و بکشید ؟
آقای ازغدی اینجوری می خوای اسلام رو جهانی کنی ؟ ر..دی .



 شعار دیگه واسه جنبش سبز یه هدف نیست یه وسیله است برای نابود کردن کاخ استبداد .

ملت ما در انقلاب 57 تجربه کردند این موضوع رو که چگونه تک تک شعار ها با تغییر زیر و زبر اون دگرگون می شد و بخورد ملت مظلوم ایران می دادند .(قلعه حیوانات) .

الان جوونهای فهیم کشور ما حتی خجالت می کشند شعار بدند ، چون لفظ شعار دادن دیگه رنگ بدی بخودش گرفته ، ولی از این ابزار برای دفاع از ستمدیده و نابودی طاغوتی اسلامی ، استفاده می کنند .

چند روز پیش لینکی تو بالاترین دیدم که پوستری داشت که می گفت مرگ بر هیچکس ، بسیار زیبا بود و این خودش نشون میده که در قلب سبز سبز اندیشان چه سوزها و چه خاطراتی از شعار دادن و  وزیر شعار  و بلندگو  و ..... وجود دارد.


جناب آیت الله صانعی
مرجع محترم ، شجاع دل و عالی قدر
با سلام

احتراما ، پیرو سوالات و شبهات اعلام شده توسط بعضی دوستان در سایت بالاترین در خصوص حکم اعدام و سنگسار در اسلام ، همچنین بدبینی بسیاری از انسانهای آزادی طلب به دین خاتم و ناتوانی بسیاری از دوستان مسلمان بنده در پاسخ به اینگونه شبهات ، مستدعی است در صورت صلاحدید به سوالات مطروحه به شرح ذیل پاسخ مقتضی مبذول فرمایید :

- آیا صدور احکام اعدام و سنگسار در زمان غیبت حضرت ولیعصر توسط قضات غیر معصوم و مشکوک به عدالت و زنای دیداری ، صحیح است ؟

- آیا روند تشخیص عدالت چهار شاهد با روشهایی که در دوران غیبت بکار برده می شود و بواسطه آن احکام خشن اسلامی توسط قضات صادر می گردد ، صحیح می باشد  ؟

- آیا حضرتعالی عملکرد قضات دادگاه های کشور اسلامی را که منجر به دین گریزی و اتهام خشونت به دینی که بنیانگذار آن مظهر رحمت حق تعالی و صاحب " انک لعلی خلق عظیم" می باشد ، تایید می نمایید ؟

- آیا احکام قضایی که در این دادگاه ها صادر می گردد ، مطابق سیره امیرالمومنین بعنوان مظهریت عدل الهی ، می باشد چنانکه شخصی که چهار مرتبه اقرار به زنا کرده بود و ایشان در صدور حکم ، تعلل و بردباری می نمودند ، و این در حالی است که قضات بظاهر اسلامی چند سال تعلل می کنند تا متهم و اقرار کننده بالغ گردد و سپس حکم اعدام او را صادر می نمایند .

- آیا روند اعترافگیری های اخیر و بردن آبروی انسانهای پاک و زحمت کش انقلاب و پخش تلویزیونی آن بدستور رهبر کشور اسلامی مطابق منش حضرت امیر می باشد ، چنانکه شنیده‏ایم ایشان باعث آزاد شدن زنی شد که بر اثر ترس و هراس و شکنجه، اعتراف به زنا کرده بود ، و اشاره ایشان به سخن حضرت رسول "لا حدّ علی معترفٍ بعد بلاءٍ ، بر کسی که پس از شکنجه اقرار به گناه کند حدّی نیست" . آیا حمایت رهبر از این گونه بی عدالتی ها ، مرجعیت ایشان را زیر سوال نمی برد ؟

در پایان حضور محترمتان بعنوان مرجع تقلید این گروه دانشجویی اعلام میداریم ، آیا سکوت کردن گروهی از مردم و مراجع و سایر اقشار در مقابل اینگونه اقدامات ، آنها را به لشکر باطل پیوند نمی دهد و آیا اقدامات شجاعانه و افشا گرانه دانشجویان و جنبش سبز در مقابل دولتی که باعث بدنامی دین اسلام گردیده هم ردیف با جهاداکبر نبوده و کشته شدگان این جنبش شهید محسوب نمی شوند و در خاتمه  آیا بنظر جنابعالی تئوری ترکیب دین با سیاست و حاکمیت اسلامی توسط غیر معصوم که منجر به اینگونه دین گریزی گردیده ، به بن بست نرسیده است ؟


                                                                                                                         با تشکر - گروهی از دانشجویان سبز اندیش دانشگاه تهران



بی سابقه بود این لرزش ،

منزل بنده در جنوب تهران ، مرکز لرزش مشکوکی که تهران رو بشدت تکان داد می باشد .
مشغول اپلود کردن پوسترم بودم که ندا و سهراب دست در دست هم در مقابل دانشگاه تهران هستند و کیانوش عزیز برایشان موسیقی عشق می نوازد ، به ناگاه تنها در یک لحظه چنان لرزیدم که هنگام فرار رباط پام آسیب دید و الان بستری هستم ، نکته مهم این هست که چه پیامی داره این لرزش که تا کنون من مشابه اونو تجربه نکرده بودم .

بنظر من بنا به گفته همه بزرگان همه مکاتب فکری ، آه مظلوم در صورت پایمال شدن و بی توجهی ، گریبان گیر همه افراد جامعه میشه و سبز و غیر سبز نمی شناسه ، این لرزش خطاب به اونایی هست که می نشینند تو خونه و با نا امیدی منتظر این هستند که آزادی بیاد در خونشون در بزنه بگه بفرمایید اینم آزادی .

این لرزش عمودی که به یک لحظه کل تهران رو برپا کرد ، ندای مظلومان از زیر زمین تهران بود ، چهره برزخی حرکات و انفعالات برزخی اونها در زیر خاک تهران ، و تصور آخرین لحظات نفس کشیدن و جان دادنشون ، چنین عکس العملی رو روی سطح زمین ایجاد کرد .

شاید بعضی ها در ذهن بگویند  که این داره می بافه ولی باور کنید که به این مطالب باور دارم ، آهای مردم ایران اگه نمی خواهید زیر خروارها خاک منازلتون دفن شید بپا خیزید ، فریاد بزنید ، و خودتون رو شریک جنایات این قوم دروغگو نکنید .

از همین الان با 13 آبان شروع کنید و در 22 بهمن ، بگفته مهندس ما در آخرین بیانیه ، کاخ ظلم و استبداد رو ویران کنید و در مزار شهیدانتان سر افرازانه زیارت عشق کنید .

مادر و پدر شهید مظلوم زیارت مزار شهید خود را تحریم کنید تا روز آزادی .


Free Web Hosting